Baby shower som passer en princesse (Baby Shower fitting for a princess)


Min kjære vennine, E, venter en jente til august og vi er galde for å møte den lille engelen snart. For min først oppdrag som en profesjonell event stylist, var jeg så spent  samt min kreative energi trengtes å bli brukt. Min vennine og hennes stil er ikke ukjent for meg, hun liker stylen til de kongelige, enkel og elegant. Og det var veldig lett for meg å komme med å style denne overraskelse for henne.

My dear friend E is expecting a baby girl on august and we all excited to meet the little angel soon. For my first stint as a professional event stylist, I was excited as well as my creative energy is overflowing. Knowing my friend and here style, she like the style of the royalties, simple yet elegant and it was very easy for me to come with styling this surprise for her.


Color theme: Fuchsia, tutu pink, white and silver


The diaper cake is decorated with silk flowers in the hues of pink and ribbon and diamond mesh.

I DIY-ed the tulle pompom balls and they are very easy to do.

I simply adore the result of the monogram letter on the frame.

There you have it. I am very eager to get another event soon! :)

Vær så god! Jeg ser frem til min neste event snart! :)

No comments:

Post a Comment